משכירה את דירתי לזוג סטודנטים החוזה עומד להיגמר בעוד 3 חודשים והודעתי לשוכרים שאני מתכוונת להעלות את דמי השכירות. מאז לא קיבלתי תגובה וגם המועד לתשלום שכר הדירה עבר לפני חמישה ימים ועוד לא קיבלתי את הצ'ק. כתוב בחוזה שאפשר לפנות את השוכרים עקב פיגור בתשלום האם אני יכולה לפנות אותם לפי סעיף זה?
יש לפעול ע"פ הוראות ההסכם המתייחסים למקרה של פיגור, ולבדוק מתי הפיגור כבר הופך להפרה יסודית המהווה עילה לפינוי.
לפני נקיטת הליכים, אשר ממילא יכולים להגיע כבר עד למועד הפינוי, רצוי לבחון פנייה לערבים ומימוש ערבויות בכפוף להוראות ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ממליץ לפנות לכל האחים בכתב ולהציע למכור להם את החלק שלך או למכור הכל לצד ג` ( או שאתה מעוניין לקנות את חלקם. 2. במידה ולא מגיעים להסכמות, צריך להגיש תביעה לפירוק שיתוף....
המשך תשובה