הדייר שגר בשכירות בדירה שלי מסרב לשלם דמי עוד זה 8 חודשים. לטענתו יש מספיק כסף בקופת הועד ועל כן לא מוכן לשלם . דייר יחד מכל הדיירים פניות יחזרו ונשנות שלי ושל ועד הבית לא עזרו. יש בידי צק פיקדון החוזה מסתיים בעוד מס חודשים כיצד עלי לנהוג?
באופן עקרוני בעל הבית הוא האחראי כלפי ועד הבית בכל הקשור לחובות של תשלומים תיקונים וכו.
אתה יכול לתבוע אותו על הפרת חוזה ואף לממש מה שיש בידך. הכל בכפוף לחוזה.
לכן יש צורך בבדיקת החוזה בעצמו לפני נקיטת כל צעד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והתשלום היה קבוע לאורך כל התקופה והשוכר לא חויב לשלם עבור הוצאות נוספות, חלה עליו חובה לשלם, ככל והוא לא מעוניין ניתן להגיש נגדו תביעה קטנה. מוזמן לפנות למספר שמצויין בעמוד שלי באתר ואסייע עו"ד אל...
המשך תשובה