שלום, לבעל הדירה שלי יש 3 יחידות סמוכות ואנחנו שוכרים אחת מהן. בחוזה הוחתמנו על כך שאסור לעשות רעש או להשמיע מוזיקה שתפריע לשכנים. אבל יש לנו שכנים חדשים שלא מפסיקים לעשות קריוקי בווליום גבוה בכל שעות היום. כאשר אנחנו פונים לבעל הבית, הוא אומר שהוא ישלח הודעה ולא יכול לעשות דבר מעבר לזה. האם זה מספק עילה לביטול החוזה כדי שנוכל לעבור דירה בלי למצוא מחליף?
.jpg)
מאחר ויתר היחידות גם שייכות לבעל הדירה יש לו אחריות כלפיכם ואף אחריות לדאוג שיתר השוכרים פועלים בהתאם להסכם השכירות כפי שגם אתם התחייבתם לא להרעיש או להשמיע מוזיק
ה שתפריע לשכנים.
ממליץ לבצע פניה בכתב מסודרת לבעל הדירה ולהתריע כי ככל וזה לא יפסק אתם רשאים לבטל את ההסכם באופן חד צדדי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ראשית יש לבחון את הסכם השכירות עליו חתמה בעלת הדירה. לאחר מכן, לבדוק מה הדרך המשפטית הנכונה על מנת לסייע. ככל והשוכר מפר את ההסכם, ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ואין צורך להמתין עד סיום ...
המשך תשובה