שלום רב, האם אח שפלש לדירת הורים ללא הסכמת אחים לאחר שנפטרו ולא מוכן לצאת, אנחנו מעוניינים למכור ויש צוואה שווה בין האחים. אודה לתשובתך האם ניתן להוציא אותו?
ניתן להגיש תביעה לסילוק יד של האח ככל שהוא אכן פלש ללא הסכמה. לשם כך יש להיוועץ עם עו"ד עם כל המסמכים - צוואה, דרישת פינוי וכדומה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. עליך לדרוש את פינוי המושכר ולעדכן כי אין בתשלום מצידו כהסכמה שלך להישארותו. 2. ממליץ להגיש נגדו תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז...
המשך תשובה