שכן קדח חור ניקוז בקיר תמך משותף, השכן במפלס מעלי. הוא מנקז לשטח שלי את המים מגגותיו ומהחצר שלו דבר שמכפיל לי את כמות המים המנוקזים. החצר שלי פנימית ואין לי איך לנקז את המים החוצה והאדמה לא מצליחה לספוג את כל כמות המים והמים מגיעים עד לכניסה לבית ומאיימים לגלוש. אני רוצה לדעת מה ההגדרה המשפטית. האם זה שימוש במקרקעין ללא היתר? חריגת בניה? עוולה? נזק מתמשך? אני דייר בבית הזה כ-9 חודשים. ממתי התיישנות? תודה מראש.
.jpg)
שאלתך מורכבת מאוד ויש צורך לקבל פרטים נוספים, תוכניות הבניה על מנת לתת תשובה עניינית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במקרים רבים בעלי דירות מבקשים מהשוכרים להשתתף בהוצאות העו"ד וזה עניין שנתון למו"מ. כמו כן, ככל ועו"ד מייצג גם אתכם חלה עליו חובה לדאוג גם לזכויותיכם ( ככל ותחליטו בכל זאת להתקשר בהסכם תדאגו להתקשר בה...
המשך תשובה