רציתי לשאול, אני שוכר דירה ובדירה התגלתה נזילה. בעל הדירה הביא פועלים אבל מישהו צריך להישאר איתם בדירה. אם אני לוקח חופש מהעבודה מי משלם לי על אובדן הימים האלו?
.jpg)
ככל והתגלו ליקויים בדירה ובעל הדירה מעוניין להביא אנשי מקצוע מטעמו, מומלץ להודיע לבעל הדירה כי התיקון יבוצע בנוכחותו או מי מטעמו ואין ביכולתך להיעדר מהעבודה בשל כך ו/או שתגיעו להסכמה אחרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוך על דרך המכירה לצד ג`. לא ניתן לחייב אותך להישאר שותפה בדירה עם אחיך. זמן ההליך מאוד משתנה תלוי בהרבה משתנים ( בית המשפט, שיתוף פעולה, הגעה להסכמות בזמן ההליך וכו`)...
המשך תשובה