שלום. אני שוכר דירה, משלם בזמן ומבחינתי אני בסדר אלא שהמשכיר החליט לא לפדות את הצ'ק של חודש מרץ וכעת הוא צריך לפדות את הצ'ק של החודש הנוכחי.. שלחתי הודעה אליו האם יש בעיה מסויימת ולא הגיב. האם מעשה כזה חוקי? איך עלי לנהוג איתו?
שלום זאב
ככל שאתה עומד בהתחייבויותיך ורק המשכיר לא פודה ההמחאה שלך מסיבה שאינה תלויה בכך, לא צריכה להיות בעיה עקב כך.
עם זאת, ממולץ:
א. לוודא שהשכיר אכן קיבל ההמחאות ומדוע אינו פודה.
ב. לבדוק היטב את חוזה השכירות כולל תנאי ואופני התשלום שבו.
ג. לבדוק את ההמחאות שנתת למשכיר ולוודא בבנק שלך שיש כיסוי ושאין ולא היתה מניעה לכבד ההמחאות,
וכמובן להיוועץ עם עו"ד עם החוזה השכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עזיבתכם את המושכר הייתה לפני פרוץ מחלת הקורונה לכן ישנה מורכבות לחבר בין שני הדברים. כמו כן, על מנת לצאת מההסכם יש לפעול בהתאם להוראות ההסכם ולהביא שוכר חלופי. בנוסף לאמור, לבתי המשפט טרם הגיעו מקרי...
המשך תשובה