שלום רב, אנחנו גרים בדירת גן. הוועד גובה מאיתנו תשלום דמי ועד גבוה יותר משאר הדירות למרות ששטח הדירה שלנו זהה לשטח שאר הדירות בבניין. לשאלתנו את הוועד מדוע גובים מאיתנו סכום גבוה יותר שהרי דמי הוועד להבנתנו נגבים על פי שטח הדירה ולא על שטח גינת הדירה, ענה לנו שדירות מיוחדות מתומחרות כך. להבנתנו, הגבייה צריכה על פי חוק להיות על פי שטח הדירה ולא על פי קריטריונים אחרים. האם אנחנו טועים? תודה מראש ויום נעים.
.jpg)
ע"פי החוק תשלום דמי הועד מחושבים לפי גודל הדירה.
אך יש לבדוק אתההסכמות בתקנון הבית המשותף ו/או החלטות ועד קודמות מתייחסות לכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ לכתוב למשכיר מכתב ולשלוח בדואר רשום/ באמצעות שליח שבו אתם דורשים את תיקון הליקויים תוך מס` ימים, אחרת אתם רשאים לבטל את ההסכם ודורשים את השיקים חזרה. בנוסף יש לתעד הליקויים בתמונות/ סרטונים וכן ...
המשך תשובה