נכבדי, אני משכיר דירה לדיירים שעוזבים בקרוב לאחר 5 שנות שכירות, בטעות לא רשמתי בחוזה שהדירה מסוידת, יש לי עדה הדיירת הקודמת שהיא שילמה שיסיידו את הדירה, הדיירים שעוזבים לא רוצים לסייד, האם אני יכול להכריח אותם לסייד? תודה לעונים
.jpg)
יש לבחון את הסכם השכירות על מנת לתת תשובה עניינית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל ואת לא משלמת את דמי השכירות במלואם ובמועד הקבוע את מפרה את הסכם השכירות בהפרה יסודית. בחוק לא נקבע האם מותר למשכיר לנתק את החשמל או לא אך בפסיקה נדונה רבות שאלה זו ובית המשפט נוטה שלא לאפשר לבעלי...
המשך תשובה