שלום, אני רוצה לעזוב דירה שיש בה תקלות חוזרות ונשנות שנמשכות שבועות וחודשים, לדוגמה הצפות בשל צנרת ישנה, שבעל הבית לא מתקן באופן יסודי. עפ"י חוזה אני מחויבת להודיע 3 חודשים מראש ולמצוא מחליף. אם אעזוב באופן חד צדדי האם בעל הדירה יוכל לתבוע ממני 3 חודשי שכר דירה?
.jpg)
ככל והמשכיר לא מתקן את הליקויים הוא מפר את הסכם השכירות וקיימת לך אופציה לבטל את ההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הדרך היעילה היא הגשת תביעה לפירוק שיתוף. במסגרת ההליך אחיך יפנה את הדירה והדירה תימכר לצד ג. בנוסף ניתן לבקש במסגרת אותה התביעה דמי שימוש ראויים על התקופה שהחזיק בדירה...
המשך תשובה