היי. אני משכירה דירה ל-2 שותפים. אחד מהם לא משלם את השכירות בתקופה האחרונה כבר 3.5 חודשים. דיברתי עם השותף שלו הוא אמר שלא בקשר איתו ושגם לו הוא עושה בעיות והמליץ לי לדרוש פינוי שוכר לגביו. ניסיתי ליצור איתו קשר לפני כן, הוא לא עונה לטלפונים שלי. רציתי לדעת האם אני יכולה ישר לתבוע אותו לפינוי שוכר או שצריך להודיע על התביעה?
.jpg)
ממליץ לבצע פניה כתובה טרם הגשת התביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין קשר בין הסכם שיתוף להסכמה לביצוע מדידה. נכון שנחתם הסכם השיתוף הוצמד להסכם תשריט לאחר מדידה, אך יש סיבות נוספות שמתעוררות לאחר מכן שדורשות מדידה חוזרת. ...
המשך תשובה