ליפני כי חודש השכרתי יחידת דיור בקיסריה עשיתי חוזה לחצי שנה מ 10.09.12 עד 01.10.12 שילמתי מזומן ומ 01.10.12 נתתי 5 צ'קים וצ'ק ביטחון 30000 . ב30.09.12 קיבלתי טלפון מבעלת הדירה שהיא רוצה היום כסף מזומן לחודש הבא עניתי לה שיש לה צ'קים והיא יכולה להפקיד אותם בבנק כמו שכתוב בחוזה. ב30.09.12 חזרתי בערב הביתה ולא יכולתי להיכנס לדירה !!!!! החליפו צילינדר וכל הבגדים ודברים אישיים שלי בתוך הדירה ועדיין לא קיבלתי אסבר מבעלת הדירה היא לא עונה לי לטלפון. בערב חג הזכרתי צימר באלף שקל ועכשיו כה רגע נמצאת אצל אחותי ולא יודעת מה לעשות אחד אומר ללכת למשטרה שני לקחת עו"ד אז מה אני צריכה לעשות???!!!
שלום רב,
בפעולות בעלת הבית יש בכך משום עבירה פלילית.
חשוב להיוועץ בעורך דין על מנת לעמוד על זכויותיך במקביל הינך רשאי לפנות למשטרה ולהגיש תלונה.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, קיים הליך ייעודי למקרה כמו שלך. יש צורך לנהל את ההליך בהתאם לתקנות, בתבונה ובצורה מקצועית על מנת לקצר זמנים ולא להיתקל בעתיד בבעיות לביצוע פסק הדין ככל והש...
המשך תשובה