שלום רב, הנני דיירת בדירה מושכרת כבר שנתיים וחצי, רכשתי דירה מקבלן וקבלת המפתח הינה 3 חודשים אחרי תום חוזה השכירות שלי. החוזה שלי נגמר בינואר עוד 3 חודשים הודעתי על כך לבעל הדירה ואמרתי שאני מוכנה לשלם על כל השלושה חודשים מראש גם אם אפנה את הדירה לפני. בעל הדירה אמר שכבר יש לו דייר ושאין לו אפשרות. אני רוצה לדעת האם החוק מאפשר לו להוציא אותי מהדירה בכוח?? אין לי כל חוב על הדירה השקעתי בה שיפצתי אותה ואני דיירת עם משפחה וילדים. אשמח לקבל תשובה בהקדם.
שירלי שלום,
ככל שהסכם השכירות מסתיים את נדרשת לפנות המושכר.
הייתי ממליץ לפנות בדרכי נועם ולמצוא דרך משותפת להאריך את חוזה השכירות לתקופה המבוקשת.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. יש לעיין בהסכם על מנת לענות לכם עניינית. 2. עליכם לשלם דמי שכירות על שלושת חודשי ההתראה למרות שאתם מעוניינים לצאת קודם לכן. 3. ככל ואין סעיף שמאפשר גם לכם להודיע על עזיבה 60 ימים מראש הסעיף בטל!...
המשך תשובה