יש לי דירה בבניין שעתיד לעבור הליך של פינוי בינוי. מדובר בדירה משופצת ובעלת פוטנציאל השכרה גבוה משאר הדירות בבניין. האם אוכל לדרוש מהיזם של הפרוייקט שכר דירה גבוה יותר משאר בעלי הדירות בפרק הזמן שבו ייבנה הבניין מחדש?
ראשית התשובה היא כן וזה אף מקובל בחלק מהפרוייקטים.
הדבר החשוב ביותר הוא שקיפות כלפי יתר הדיירים. יש לקבוע כי השמאי שיערוך את השמאות לגבי דמי השכיראות יתחשב בהיות הדירה משופצת וכו'.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד- ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הכלל הוא שכל בעלי הדירות מקבלים תמורה שווה. אם יש סטיה מעיקרון זה,בעלי הדירות צריכים להיות מודעים לכך ויש לקבל הסכמתם לכך . בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ...
המשך תשובה