שלום, בבניין עם 5 קומות ועשרה דיירים, הקבלן-יזם הציע תוספת של 15 מ"ר לכל דירה בפינוי בינוי תמורת תוספת של עוד 3 קומות. אין באזור תב"ע רלוונטית. האם מה שמציע לנו הקבלן הוא הוגן? אפשר לדרוש יותר שטח עבור כל דירה?

שאלה מצויינת אך לא ניתן לענות עליה ללא בחינה שמאית של נתוני הפרוייקט ובדיקת השוק.
בברכה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אם אתה רוכש את התוספת במחיר מלא (דהיינו שווי קרקע+ שווי בניה, כלומר באיזור ה- 60K למ"ר בנוי באיזור היקר של ת"א)אתה אמור לשלם על זה מס רכישה. אצל היזם התשלום שלך כמובן ימוסה במס שבח/מס הכנסה ומע"מ כמו ...
המשך תשובה