בגלל התמ"א דיירים עזבו ולא נמצאו חדשים. היזם התחייב לשלם את סכום שכר הדירה עד לשלב שימצאו דיירים חלופיים. עוה"ד אומר שלצורך מס הכנסה זה בסדר ונחשב כשכר דירה לכל דבר. ובגלל ששכר הדירה 5000 ש"ח לחודש לא חייבים במס גם במצב זה. מה הנכון? איזה מסמך עוה"ד צריך לתת לנו. תודה

הכנסות משכ"ד בתמ"א פטורות ממס אבל כדאי להתייעץ במקרה זה עם מומחה מס המטפל בתיק האישי שלך מול רשויות המס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
התהיות שלכם מובנות. ל קשישים מעל גיל 75 יש את הזכות לקבל את שווי הדירה החדשה בערכים מהוונים מבלי לצאת לשכירות. כדאי להתייעץ גם עם הילדים. פרוייקטים כאלה מתמשכים לכדי שנים רבות. בהצלחה...
המשך תשובה