המתחם בו אנו גרים נמצא בשלבי פינוי בינוי. הדירה הנוכחית על שמי בלבד. בקרוב אקבל דירה נוספת על שם אשתי כמתנה מההורים של אשתי, (הדירה לא במתחם של הפינוי בינוי). האם בגלל שעל שמנו יש 2 דירות אצטרך לשלם מיסים על פינוי בינוי או שאני עדיין זכאי לפטור?

עדיין תהיה זכאי לפטור, וזאת כפוף לכך שהדירה הנוכחית היא למגורים, לא פיצלת אותה ואין בה חריגות בניה, שלא קיבלת אותה במתנה בשנתיים שקדמו לחתימה שלך והמתחם יוכרז כפינוי בינוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שטח דירתך המוגדל, אחרי התוספות יהיה השטח שעל בסיסו תתקבל התוספת לכל בעלי הדירות (כולל אתה). בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה