שלום, נציגות הבית שלנו התחילה בתהליך פינוי בינוי, שכרו מעין "מתווך" שיקשר בין בעלי הדירות לקבלנים. לאחרונה הביא המתווך רק הצעה אחת. כמו כן אחת הדיירות, אני העליתי רעיון ששמאי מקרקעין ייתן ייעוץ כדאיות. שאלתי- האם מותר לי להעביר לשמאים מקרקעין את ההצעה שקיבלנו מיזם-קבלן וכן הצעות אחרות במידה ויגיעו אלינו? תודה

אם אין תב"ע מאושרת אז לא ברור כיצד שמאי יכול לעזור לכם ולהעריך זכויות שבכלל לא באו לעולם. מכל מקום, לפני העברה לשמאי יש לקבל הסכמת מי שנתן לכם את ההצעה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אני מניח שהתכוונת שתקבל 7 מ"ר בנוי על ה- 24 מרפסת פתוחה שיש לך. זה לא סוף העולם. חישוב יחס ההמרה בין שטח גג לשטח בנוי נע בין 24% ל - 50% (בדרך כלל) עם זאת, מדובר בשאלה שמאית ולא שאלה משפטית. הכל תלוי...
המשך תשובה