שלום, דוד שלי הוא הבעלים של דירה בבניין ישן ובתקופה האחרונה החלו להתעניין בבניין באפשרות של ביצוע הליך פינוי בינוי. שאלתי היא מה אפשר לעשות אם בעל הדירה אינו כשיר לחתום על הסכם פינוי בינוי ולא מונה לו אפוטרופוס או מיופה כוח שיכול לעשות זאת בשמו. תודה

אפשר וצריך למנות לו אפוטרופוס . לא רק לפינוי בינוי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כתבתי על זה בעבר מספר פעמים. אם הזכויות מוקנות לפי תב"ע קיימת או תמ"א 38/2 ויש פער משמעותי בין הדירות מבחינת הגודל, אולי נכון יותר שהתמורה תהיה לפי חלק ברכוש המשותף. ככל שמדובר בזכויות שעדיין לא באו ל...
המשך תשובה