מבצעים תמ"א לבניין שכל הדירות בו שייכות לקבלן. לאחי ישנה חנות שהקבלן התחייב להגדיל את החנות ולהוסיף ממ"ד. האם מגיע לאימי תשלום חודשי על אובדן הכנסה? זה כבר 3 שנים שהוא מושך. תודה מראש

משאלתך אני מבין שנחתם הסכם. אם זה המצב ברי שהזכויות שיש לאמך ומנגד החובות של הקבלן כלפיה נגזרות מההסכם עליו חתמתם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
קיים פטור ממס על דמי השכירות המתקבלים בפינוי ב ינוי. עם זאת , עדיף להתייעץ עם מומחה מס בנקודה זו בטרם תקבלו החלטה....
המשך תשובה