מבצעים תמ"א לבניין שכל הדירות בו שייכות לקבלן. לאחי ישנה חנות שהקבלן התחייב להגדיל את החנות ולהוסיף ממ"ד. האם מגיע לאימי תשלום חודשי על אובדן הכנסה? זה כבר 3 שנים שהוא מושך. תודה מראש

משאלתך אני מבין שנחתם הסכם. אם זה המצב ברי שהזכויות שיש לאמך ומנגד החובות של הקבלן כלפיה נגזרות מההסכם עליו חתמתם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. העמלה היא לא הדבר היקר. זה סדר גודל של מאות ש"ח. 2. אבל בדרך כלל הגורם המלווה נוטה שלא להסכים למכירה בכלל. 3. במקרים שהוא כן מסכים הוא דורשי די הרבה כסף עבור /הוצאות משפטיות. נתקלתי גם בדרישה ש...
המשך תשובה