אני בעל נכס מסחרי ויש כבר תוכנית לפינוי בינוי אצלנו כרגע בתהליך שינוי תב"ע. קראתי שבמידה ואני מכניס לשוכר סעיף שעליו לפנות את החנות בהתראה של 90 יום במידה ויהיה צורך להתפנות בעת הפינוי בינוי אז עליי לתת לו גם סעיף יציאה בהתראה של 60 יום אחרת אין לסעיף תוקף. האם זה נכון? והאם זה רק למגורים ולא למסחרי? במידה ואכניס סעיף חד צדדי של פינוי של שוכר בהתראה של 4 חודשים זה תקף?

אם אתה מחוייב עפ"י ההסכם לפנות תוך 90 ימים אז עליך לעשות הקבלה מול השוכר, כלומר פינוי תוך 90 ימים לכל המאוחר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אתה צודק בניתוח המשפטי. מצד שני, בהחלט יש הגיון בדרישה כזו של יועצים במיוחד אם הם מתבקשים לעבוד לפני שיש היתכנות , וודאות, יזם וכו`. בהצלחה...
המשך תשובה