אנו מספר בעלי בתים שאליהם פנה יזם כדי לעשות פינוי בינוי. להפתעתנו היזם מתערב בבחירת עורך הדין, ולא מאפשר לנו לבחור עורך דין עפ"י רצוננו. יתרה מזאת, הוא מתקשר לדיירים מסוימים, כדי שיעזרו לו ויפריעו לשאר הנציגים לבחור עורך דין משלהם. ( הוא גם דורש להשתתף בזום עם עורכי הדין). התחושה היא שלפחות אחד ממשתפי הפעולה מקבל טובת הנאה. מה עושים במקרה כזה? בתודה

אם גם יתר בעלי הדירות חושבים כמוך, אז כנראה שאתם צריכים להחליף יזם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
פורסם בשנת 2014 על הצעת חוק מ- 2014 המבקשת להפחית המינימום ל - 12 יח"ד אך ככל הידוע לי, החוק לא אושר בסוף. בברכה, נריה כהן, עו"ד ראש מח` התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה