הוועד, תחת לחץ של 3 שכנים, החליט על אסיפה, למרות ש-5 שכנים בקשו לבטלה/דחייתה בגלל סכנת התקהלות והדבקה. בסוף תועבר גם בזום. אמורה להיבחר נציגות לבדיקת היתכנות פרויקט פינוי בינוי. ככול ששכנים לא יראו או ישמעו טוב בזום, האם יש מקום לדרוש קיום אספה נוספת במועד שהאומיקרון ידעך ולבחור נציגות אחרת?

לגיטימי לקיים ישיבות בזום.
אין סיבה ששכנים לא ישמעו או לא יראו. קיום ישיבות בזום עם עשרות ומאות משתתפים הינו כלי מקובל ולגיטימי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לשאלה 1 - לעיתים יש סעיף כנ"ל ולעיתים לא. תלוי מאוד בנסיבות וברמת הסיכון שהיזם הנכנס לתהליך נוטל על עצמו. ברור שאם היזם היה "בסדר" ופעל בשקידה ותרצו להחחליפו, איני מעלה על דעתי שהיזם יסכים ללכת ללא תמ...
המשך תשובה