הצטרף נציג נוסף לנציגות. האם צריך להחתים מחדש את כל הדיירים או שניתן לקבל אישור בקב' הווצאפ שמסכימים שהנציג החדש יצרף את חתימתו למסמך הסכמה לנציגות?

העניינים הללו עדיין לא הוסדרו בחקיקה מסודרת. אם יש התאמה בין חברי קבוצת הווטסאפ לבין בעלי הדיירים זה אמור להיות בסדר. הייתי מציע בכ"ז לבצע חתימה, אפילו דיגיטלית/ מקוונת/במייל משום שמינהלות דורשות לעיתים מסמך חתום ולא תמיד יסתפקו בכך.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בחלק מההסכמים של הפינוי בינוי יש סעיף שקובע שמצב הדירה יילקח בחשבון בקביעת דמי השכירות ובניקוד הדירה כך שיש סיכוי שתוכל לבחור בין הראשונים. בדרך כלל המשמעות היא בחירה קודם ולא מטרים נוספים...
המשך תשובה