האם בפרויקט פינוי בינוי, לא תמ"א, היה ותימכר הדירה לפני תחילת הבניה, מאיזה שלב בתהליך המוכר ישלם דמי השבחה , אם בכלל? האם גם מי שלא חתם על הסכם עם היזם יהיה חייב בהיטל השבחה?

1. מרגע שהתב"ע תאושר
2.כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא אמורה להיות מניעה למכור את הדירה, יש רק לוודא שאין איסור כנ"ל בהסכם התמ"א. אמור להיות לכם עו"ד שמייצג אתכם ואותו תוכלו לשאול את כל השאלות הנדרשות. האם הנציגות לא מינתה עו"ד שייצג את בעלי הדירות? ...
המשך תשובה