1. האם לצורך תביעה של דייר סרבן בפינוי בינוי מספיק הרוב החוקי בבניין אחד או שנדרש רוב חוקי בכל בנין ובנין ובכל המתחם? 2. האם קיימת מניעה למי שלא חתום על הסכם פינוי בינוי למכור את דירתו במתחם בכל עת, גם לאחר שקיים כבר רוב חוקי?

1. יש צורך ב- 2/3 במתחם ולפחות 60% בכל בניין.
2. חלה עליו חובה להציג את הדברים לקונה. גם אם לא חתמת, ייתכן שבנק למשכנתאות של הקונה יבקש הסכמת היזם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הזכות לקבל דירה קטנה יותר היא לקשישים. ככל שירשת, אני בספק אם הזכות הזו קיימת לך. נא בדוק היטב בהסכם מול היזם עניין זה. ההסבר: לגבי קשישים קיימת הוראת פטור ממס בהתקיים הנסיבות. פטור אשר איננו אולי אינ...
המשך תשובה