שלום, אם סגרתי מרפסת לחדר, עם אישורים מהעירייה כנדרש. האם בפינוי בינוי ייחשב החדר הנוסף כחלק משטח הדירה, ועליו יצטרך להוסיף לי היזם את מה שמוסיפים? כלומר, האם לקראת פרויקט בינוי בינוי שווה לי לסגור את המרפסת, ובכך להגדיל את שטח הדירה העתידי? תודה רבה

כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הרבה מידע ויחד עם זה מידע ללא פירוט. יש אכן דרך לקיים ישיבות ועד לצורך מינוי נציגות ו/או לכל צורך אחר הקשור או נוגע להתחדשות עירונית. תלוי אם זה בניין אחד או כמה בניינים במתחם. בדר"כ צריכה להיות אסיפה...
המשך תשובה