שלום, אם סגרתי מרפסת לחדר, עם אישורים מהעירייה כנדרש. האם בפינוי בינוי ייחשב החדר הנוסף כחלק משטח הדירה, ועליו יצטרך להוסיף לי היזם את מה שמוסיפים? כלומר, האם לקראת פרויקט בינוי בינוי שווה לי לסגור את המרפסת, ובכך להגדיל את שטח הדירה העתידי? תודה רבה

כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שאלתך נעדרת פרטים רבים. כמות בעלי הדירות הכללית בבניין ובמתחם הכולל, כמות בעלי הדירות המתנגדיםבבניין ובמתחם, כמות הדירות הרשומה ע"ש כל אחד מבעלי הדירות המחזיקים יותר מדירה אחת בבניין ו במתחם, החלק היח...
המשך תשובה