ראיתי בתשובותיך שבניין שלא ניצל את את זכויותיו לבנות אע"פ שיש תוכנית תב"ע שנותנת לכל הדיירים לבנות בשווה, בפינוי בינוי מאבד את זכויותיו שיכל אפילו לבנות בעתיד. אם העו"ד של היזם טוען שבשכונה בירושלים נתנו לזכויות שלא נוצלו ביטוי שהדיירים קבלו עוד 6% בנוסף ל-25 מ"ר. האם זה יכול להיות? אשמח אם תבדוק זאת אולי יש חוקים חדשים שצצו?

היי סמי,
העובדה שיזם מוכן לתת אינה אומרת שאסור ליזם לתת.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
התשובה היא לא. נדרשת הסכמת היזם. ללא כלקשר לתשובתי, ככל שהפרוייקט קיים ופעיל אין סיבה למחוק את ההערה. אם המטרה שלכם היא למכור את הדירה, אז יש לפעול עפ"י הוראות הסכם הפינוי בינוי ביחס למכירה. בהצלחה...
המשך תשובה