ראיתי בתשובותיך שבניין שלא ניצל את את זכויותיו לבנות אע"פ שיש תוכנית תב"ע שנותנת לכל הדיירים לבנות בשווה, בפינוי בינוי מאבד את זכויותיו שיכל אפילו לבנות בעתיד. אם העו"ד של היזם טוען שבשכונה בירושלים נתנו לזכויות שלא נוצלו ביטוי שהדיירים קבלו עוד 6% בנוסף ל-25 מ"ר. האם זה יכול להיות? אשמח אם תבדוק זאת אולי יש חוקים חדשים שצצו?

היי סמי,
העובדה שיזם מוכן לתת אינה אומרת שאסור ליזם לתת.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כן, בתנאי שבעת החתימה של החותם הראשון על הסכם הפינוי הבינוי היה אביך בן 75 לפחות. הדיור המוגן לאביך יגיע לו רק בשלב הגעה בפועל לפינוי הדירות ולא היום. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות ע...
המשך תשובה