יש לי דירה במרכז בגודל של כמעט 80 מ"ר, יש לי אישורים להרחיב אותה עד לגודל 140 מ"ר. עכשיו הגיעו אלי עם הצעה לפינוי בינוי בה אקבל תוספת לדירה של כ-12 מ"ר (ממ"ד) ומרפסת שמש כ-8 מ"ר (סה"כ תוספת של כ-20 מ"ר על השטח הקיים) + חנייה או מחסן. מבדיקה שערכתי נראה כי לא משתלם להסכים לפינוי בינוי. אבל כידוע לא צריך 100% הסכמה, האם יוכלו לעשות פינוי בינוי גם בלי הסכמתי? האם בית משפט יכול לטעון שהתמורה המוצעת הולמת? מה מקובל במקרה כזה?

כן ל- 2 השאלות הראשונות.
לא מקובל לשלם על זכויות בניה שלא נוצלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
1. כן 2. כן 3. 2 התנאים 4. זו לא שאלה משפטית אם כי בוודאי שצריך להיות כלכלי כדי שיצא לפועל. אם לא מגיעים לרוב הזה אז לא ניתן להתקדם כך שאם יש סרבן מסיבה מוצדקת - הפרוייט לא יוכל להמריא...
המשך תשובה