היי, אני בעל דירת גג בבניין של 9 קומות הנכנס לפרוייקט פינוי בינוי באשדוד. הדירה כוללת מרפסת גדולה עם נוף לים. כל הדירות בבניין מקבלות תוספת של 18 מ"ר לשטח עיקרי + 12 מ"ר מרפסת + חניה + מחסן + עליה של 3 קומות מהקומה הנוכחית. הפיצוי העודף היחיד שהוצע לי הוא המרה של שטח המרפסת ביחס של 0.5 לשטח עיקרי בהשוואה להמרה על פי יחס של 0.33 לשאר הדירות. התוספת הזאת נראית לי שולית בהשוואה לויתור על דירת הגג (ומובן לי שלא אקבל דירת גג בבניין החדש). רציתי לבדוק מה מקובל לתת לדירות גג בפרוייקטי פינוי בינוי. תודה מראש

הפיצוי הסביר בפינוי בינוי הינו המרה ביחס שבין 25% ל - 50%. לעיתים מסכימים ששמאי יקבע את יחס ההמרה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא אין מניעה שתיקח הלוואה. היזם אמור להסכים לתת לך הסכמה. זה בכפוף לכך שלא התחייבת במסגרת ההסכם שלא לקחת הלוואות חדשות כי יש גם הסכמים רשלניים בהם אסרו על בעלי דירות לקחת הלוואות מרגע חתימת הסכם הפי...
המשך תשובה