שלום רב, המקרה המדובר - דירה קיימת בעלת תוספת בנייה שנבנתה לפי היתר בנייה, אך לא קיבלה טופס 4 . השאלה: האם בבוא העת, יזם יכול "למחוק" את שטח התוספת משטח הדירה, בזמן חישוב התמורות? אודה לתשובתך

למה להמתין ל"בבוא העת"תקפיד במסגרת ההסכם שהדברים יהיו ברורים ושלא תהיה על כך מחלוקת?
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
זה תלויבמספר גורמים... אם תקבלו 2 דירות או דירה אחת בסוף הפרוייקט...ניתן לקבל פטור על דירה אחת במסגרת תמ"א 38/2 או במסגרת פינוי בינוי. על כל פנים נכון שתבקשו פגישה עם יועץ המס של הפרוייקט בטרם תחתמו ו...
המשך תשובה