שלום, בבניין אצלנו נעשה מכרז כדי לבחור יזם לפרוייקט פינוי בינוי. העורך דין אמר שאני, שלא חתמתי לו, לא אוכל להצביע ולתת את העדפה שלי. האם זה תקין? תודה

לא נשמע תקין אם כי צריכים להבין את כל הסיפור. אולי גם לא הסכמת בכלל לפרויקט ולא רק למינוי עוה"ד אולי הנציגות היא זו שמאשרת בשלב הראשון את היזם וכו'. יש להבין את כל התמונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בהחלט עלול להיות חיוב במס. כמובן שתוכל לקבל דירה ושכירות וכל הנדרש. אבל כפי שכתבתי עלול להיות חיוב במס...
המשך תשובה