בהסכם שנחתם עם הדיירים כתטב שצריך רוב דרוש של 80 אחוז חתימות שרק לאחריו ניתן להגיש תביעת דייר סדבן ולרשום הערות אזהרה בטאבו היזם הוסיף נספח והחתים את הנציגות להורדת הרוב הדררוש ל67 אחוז ושפ הערות אזהרה האם הדבר הזה חוקי ? האם יכול לתבוע דייר סרבן כשאין לו 80 אחוז מה עלינו לעשות

כן לשתי השאלות.
לשאלה מה עליכם לעשות- לא פירטת מה העילה שלך לסרבנות ולכן לא נוכל להשיב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לא קיימת בשוק פונקציית ביניים כפי שאתה מתאר. לפחות לא כמנגנון מוכר בשוק. בדרך כלל הנציגות מקיימות פגישות עם עורכי הדין המגישים את ההצעות ו"על הדרך" מקבלות מהם, במהלך פגישת ההיכרות, יעוץ ללא תשלום. כמו...
המשך תשובה