היי יש לי דירה בנגבה רמת גן חתמנו לפני כ9 וחצי שנים ועדין הועדה המחוזית לא אישרה העו"ד שלנו העבר לחלק מהדיירים את המדידה של כול הדירות --- ולשאר הדיירים רק את המדידה שלהם לא צריך שקיפות פה ואג החוזה ששההסכם עדין בתוקף בגלל שההסכם נכנס לתקף רק שמגעים לאחוז ההסכמה שנדרש

לא הבנתי בדיוק מה השאלה. אם אחד מבעלי המקצוע שלכם - אינכם מרוצים ממנו מסיבה כזו או אחרת, יהיה נכון לשוחח איתו , להציג בפניו את עמדתכם ולבקש הבהרות. ככל שהעניינים אינם נפתרים, רק אז יש לשקול מינוי מחליף. לא הייתי רץ ומחליף בעל מקצוע כ"כ חשוב בתהליך מבלי להבין את המשמעות ומבלי לשמוע אותו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. יכול להיות קביל 2. אם זה מתחם גדול אז אפשר לרשום שניתן להסב למסלול השני כפוף לאישור נציגות/עו"ד דיירים. אם זה בניין קטן אז כפוף לאישור רוב הדיירים....
המשך תשובה