היי יש לי דירה בנגבה רמת גן חתמנו לפני כ9 וחצי שנים ועדין הועדה המחוזית לא אישרה העו"ד שלנו העבר לחלק מהדיירים את המדידה של כול הדירות --- ולשאר הדיירים רק את המדידה שלהם לא צריך שקיפות פה ואג החוזה ששההסכם עדין בתוקף בגלל שההסכם נכנס לתקף רק שמגעים לאחוז ההסכמה שנדרש

לא הבנתי בדיוק מה השאלה. אם אחד מבעלי המקצוע שלכם - אינכם מרוצים ממנו מסיבה כזו או אחרת, יהיה נכון לשוחח איתו , להציג בפניו את עמדתכם ולבקש הבהרות. ככל שהעניינים אינם נפתרים, רק אז יש לשקול מינוי מחליף. לא הייתי רץ ומחליף בעל מקצוע כ"כ חשוב בתהליך מבלי להבין את המשמעות ומבלי לשמוע אותו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הרבה שאלות.. בגדול יש הבדל בין מסלולי ההתחדשות השונים. אם מדובר בתמ"א 38 מסוג הריסה ובניה אז הכל נתון למו"מ בין בעלי הדירות ובין היזם כאשר שאלת המיסוי היא שאלה נפרדת. על כן, כל מספר או תמורה שתקבלו וע...
המשך תשובה