הי, חבר בפורום נחסם לשימוש בכל הפורומים של האתר, וקביל הודעה לקונית לתיבת הדואר שלו שחשבנו נמחק. שום הסבר מניח את הדעת, שום עבירה לא חוקית בוצעה על ידי החבר בפורומים של האתר מלבד דעות אישיות. יש לציין שרישום לאתר ולפורומים עולה כסף, שהוא גם לא הוחזר. האם יש עילה לתביעה? אם כן על איזה סעיפים בדיוק מדובר? תודה.
לפני שניתן להשיב על שאלת התביעה יש לקרוא את תקנון האתר ולבדוק מאיזה טעמים ניתן לחסום חבר בפורום.
בחלק גדול מהמקרים נשמרת למנהלי הפורום הזכות לחסום גישה מכל אחד לפי שיקול דעתם הבלעדי.
בכל מקרה, יש מקום לטעמי לדרוש לקבל החזר על החלק היחסי של התשלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה