אני אומן וצייר, ברצוני להקים אתר אינטרנט לשם מסחר ביצירותיי (תמונות שמן, דברי נוי שונים למכירה) האם כל הרווח מהמכירות של האתר יהיה מגיע לי מאה אחוז ? או שאחוז מסוים אצטרך לשלם למס הכנסה. יש לציין שהנני עובד במשרה חלקית והמשכורת החודשית איננה מגיעה למינימום. תודה!
אורן שלום,
מכירה דרך אתר אינטרנט היא כמו כל מכירה אחרת. עליך לפתוח עוסק (זעיר או מורשה) להוציא קבלות וחשבוניות כדין ולאורך השנה להתחשבן עם רשויות המס.
אם סך הכנסותיך לא יגיע לסף המס - לא תשלם מס ואם סך מכירותיך יעלה על סף המס - תשלם.
בהצלחה באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב המקרים דיווח חדשותי שאינו עומד בתנאים של סעיף 27(א) לחוק זכות יוצרים לא ייחשב שימוש הוגן. במקרים מסוימים, אכן הדבר יכול להיחשב כשימוש הוגן, אבל צריך להראות עניין ציבורי רב בפרסום. מתן קרדיט מפחית...
המשך תשובה