שלום, יש לי חוזה להקמה ואחסון של אתר אינטרנט. אני מעוניינת להוסיף סעיף של ביטול התחייבות בין הצדדים (סתם ככה, אפילו בלי סיבה). האם אפשר לכתוב דבר כזה: 9.1. הצדדים רשאים לבטל את השירות (להלן: "ביטול השירות") בהודעה מוקדמת של 14 יום מראש ללא תמורה ו/או פיצוי כספי כלשהו. 9.2. ביטול השרות מצד הלקוח כולל ויתור על כל ההתחייבויות והשרותים, לרבות שרות אחסון האתר וקניינה של מקימת האתר לפי סעיף 8. אם ניתן להוסיף סעיף כזה, האם הוא כתוב בצורה נכונה? תודה, רוית
רוית שלום,
השאלה אם הסעיף כתוב בצורה נכונה קשורה בשאלה איזו תוצאה את רוצה.
את זה לא כתבת אז אני לא יכול לענות.
אם תפרטי את רצונך בקצרה אוכל להתייחס באופן כללי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גלעד, עצם העובדה שהתמונה נגישה אינה הופכת אותה לחופשית לשימוש. עליך לעשות שימוש בתמונות שנמצאות ברשות הכלל (Public Domain), אחרת הינך מפר זכות יוצרים. ציון שם הצלם, קרי קרדיט יכולה לצמצם את הפגיעה...
המשך תשובה