האם הבעת דעה/ עמדה לגבי איש ציבור מסוים בפייסבוק היא הוצאת דיבה? למשל, מישהי כתבה על איש ציבור שהוא אף פעם לא במשרד, כל היום מטייל ונותן שירות מועדף למקורביו.... כמובן שאין שחר לאף אחת מהטענות. האם יש כאן עילה לתביעת דיבה?
ענבר שלום,
מה שכתבת הוא לא הבעת עמדה. להגיד שאדם הוא לא במשרד אף פעם זאת לא דעה אלא עובדה - שיכולה להיות נכונה ויכולה להיות שקרית.
אם היא שקרית - יש בה בסיס של לשון הרע בין אם נאמרה על איש ציבור או על כל אדם אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, על פניו כאשר תוצאה שלילית מקושרת לשם שלך ו/או מהווה לשון הרע, ניתן להסירן באמצעות מכתב דרישה לבעל הפלטפורמה - גוגל או אתר כזה או אחר. במקרים מסוימים יש חובה לבעל הפלטפורמה להסיר את הפרסומים במקרי...
המשך תשובה