שלום אני מאייר. עבדתי עם מתכנת על משחק מחשב לטלפון, סגרנו על חצי חצי בהכנסות. כמעט סיימנו, לא הייתי מרוצה מהתוצאה וזה נתקע. אין לנו חוזה האם אני יכול לעבוד עם מתכנת אחר ולהשתמש באיורים שלי, או שיש לו עליו גם זכויות? תודה
אצי שלום,
הזכויות שלך ביצירות שהוכנו לצורך יצירה גדולה יותר משותפת היא עניין מורכב. כדי להגיע למסקנה החלטית - אם האיורים עדיין ניתנים לשימושך הפרטי אישי, או שהזכויות בהם שייכות גם לשותפך לשעבר נצטרך לעבור על תהליך העבודה ביניכם - כולל ההתחייבויות הכתובת (גם בלי חוזה יש מיילים וכדומה) והמילוליות.
לשם כך נדרשת פגישת ייעוץ ותצטרך להגיע למשרדי עם התכתובות ומסמכים אחרים שיש בידך.
אם אתה מעוניין אתה מוזמן לקבוע פגישה במשרדי (הטלפון מופיע בחלק העליון של הדף).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גלעד, עצם העובדה שהתמונה נגישה אינה הופכת אותה לחופשית לשימוש. עליך לעשות שימוש בתמונות שנמצאות ברשות הכלל (Public Domain), אחרת הינך מפר זכות יוצרים. ציון שם הצלם, קרי קרדיט יכולה לצמצם את הפגיעה...
המשך תשובה