שלום רב, נכחתי לקרוא פוסט בפייסבוק בקבוצה עם עשרות אלפי משתמשים. בו מטופלת מתלוננת על מתן הייעוץ שניתן לה ע"י בעלת מקצוע. לא נאמר שמה, אך כן הושמצה מבחינה מקצועית ואף כונתה בשמות גנאי. האם יש כאן עילה לתביעה מצד אותה מטפלת?
מיטל שלום,
גם במקרים שבהם לא מציינים את השם של מי שמופנית כלפיה לשון הרע יכולה להיווצר עילת תביעה אם הקוראים או חלקם היו יכולים להבין על פי הנאמר במי מדובר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה