שלום, קראתי לאחרונה המון מאמרים ופסקי דין בנושא חוק הספאם, ניתן לראות כי השופטים לא ששים כל כך להיתקל בתביעות בהם הsms נשלח פעם אחת בלבד והתובע מיהר לתבוע ומחמירים עם אותם נתבעים ששלחו ללא הפסקה. התייעצותי היא: האם כדי בכלל לתבוע לאחר שקיבלתי הודעה אחת או לבקש הסרה ולהתעלם? מה אתם הייתם עושים?
קשה לשקול את השיקולים עבור אדם אחר.
בית המשפט העליון העמיד לאחרונה את הרף הנמוך לפיצוי על הודעות ספאם על 500 ש"ח להודעה.
אז אם המאמץ הכרוך בהגשת תביעה קטנה מצדיק מבחינת התובע סך של 500 ש"ח אז רצוי שיגיש. אני מניח שעבור רוב האנשים השלב הזה עדיין מוקדם והם יעדיפו להעביר בקשה להסרה ולראות כיצד העניין מתפתח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה