שלום, אני בעל אתר המספק שירותי אינטרנט למתווכים.. לאחרונה שמתי לב שמוקד הטלמרקטינג לא מניב תוצאות וזאת בשל המחסור בזמן של המתווך להקשיב. חשבתי אולי לשלוח מייל אך אני מפחד להסתכן בתביעה מתוקף חוק הספאם. האם שליחת מייל אישי מהווה אף היא עבירה על החוק? הכוונה אם אני פונה באופן אישי למתווך עם שמו או שם המשרד ומציע לו להצטרף אלינו לחודש ניסיון בחינם עם קצת הסבר עלינו זה נחשב מייל שיווקי? כיצד אמור המייל להיות מנסוח כדי שלא יעבור על החוק חלילה?
חוק התקשורת קובע: "פנייה חד-פעמית מטעם מפרסם לנמען שהוא בית עסק, באחת הדרכים האמורות בסעיף קטן זה, המהווה הצעה להסכים לקבל דברי פרסומת מטעמו, לא תיחשב הפרה של הוראות סעיף זה".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה