שלום רב. יש לי שאלה. חוק החרם יצא ואני מעוניין להגיש תביעה כנגד שלום עכשיו אשר פתחו באותו היום קבוצת פייסבוק הקוראת לעבור על החוק. האם אפשר כבר להגיש עתירות או שצריך שהחוק יאושר בבג"צ?
השאלה קשורה לפורום אחר של משפט מנהלי. לא לדיני אינטרנט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדוקטרינה הרווחת היא שתוכן שיוצר באמצעות בינה מלאכותית לא מוגן באמצעות חוק זכות יוצרים, כך גם תמונות שמופקות באמצעותה. עם זאת, במקרים מסויימים עשויה להיות הגנה כאשר המערכת ביצעה מניפולציה בלבד ולא יצר...
המשך תשובה