שלום רב לפני שבוע העליתי אתר ( חנות אינטרנטית) חדש שנבנה על ידי חברה מסוימת שאותה חברה בנתה אתר דומה לעסק אחר (יש לציין שהאתר השני קיים למעלה משנה ואנחנו מתעסקים באותו תחום).אתמול פנה אליי בעל האתר השני ודרש ממני להסיר את האתר שלי בגין העתקת האתר האם יש לו הזכות לבוא ולדרוש דבר כזה?? האם זו הבעיה שלי או של החברה שבנתה את שני האתרים???
דביר שלום
אם אכן יש העתקה - זכותו לבקש הסרה
בענין האחריות שלך כבעל האתר או של החברה שבנתה את האתר עבורך
הכל תלוי בנסיבות שאותן יש לבחון עם עו"ד המתמחה בענין
ובכל מקרה אם אכן ישנה העתקה - מומלץ להסיר בהקדם עד לברור מעמיק
בברכה,
רחל אלקלעי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה