שלום אני מוכרת באתר מסחר אלקטרוני. אחת מהמוכרות העתיקה עיצוב שלי ועכשיו היא דורשת ממני באמצעות מכתב התראה שקיבלתי מעורך הדין שלה שעליי להוריד את העיצוב שלי ולא היא תתבע אותי. מה שמוזר שהיא העתיקה ממני את העיצוב. העיצוב שלי רשום US copyrights offise שבארה"ב. את היצירה פרסמתי ב 2015 והיא פרסמה ב 2017. שנתיים אחרי. המוכרת הזאת היא תושבת ארה"ב ואני תושבת ישראל. מה שרציתי לדעת מה הסיכוי שהיא תתבע אותי ואם היא תתבע, האם זה תהליך מסובך בגלל שהתביעה מגיעה מארה"ב? תודה
אם היא העתיקה ממך, או אז השתמשי בשירותי עו"ד כדי לעמוד על זכויותייך. יחד עם זאת יש לבחון את העלות מול התועלת. סביר להניח שאם לא מדובר בסימן מסחר ששווה הלכה למעשה הון לא קטן, או אז עלויות התביעה יהיו כאלה שלא כדאי לא לך ולא לאותו גורם אחר לתבוע ו/או להתבע. זהו תהליך מורכב, אין ספק אלא שאם קיבלת המצאה כדין של כתב התביעה, את צריכה להוועץ בעו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי רפאל, אני חושב שראוי לבחון את הסרטון עצמו והאם מתקיים עניין ציבורי בפרסום. לאחר מכן, יש לבדוק את הפורום האם הוא פומבי או חסוי. ישנם מקרים שפרסום כזה יחסה תחת הגנות מכוח חוק איסור לשון הרע, וישנם מ...
המשך תשובה