היי, רציתי לשאול האם פניה במייל לביצוע שת"פ עם עסק נוסף מוגדרת כ"דואר זבל"? נניח לדוגמא שאני בעל אתר המספק שירותים מיוחדים לרכישת נדל"ן ומעוניין לעבוד בשת"פ עם עו"ד המתמחה בנדל"ן. האם פניה חד פעמית בדוא"ל לעו"ד להצעת שת"פ היא חוקית (עו"ד לא צריך להוציא כסף לצורך השת"פ) ?
לא, אין מדובר בדואר מסוג "ספאם" עפ"י חוק הספאם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדוקטרינה הרווחת היא שתוכן שיוצר באמצעות בינה מלאכותית לא מוגן באמצעות חוק זכות יוצרים, כך גם תמונות שמופקות באמצעותה. עם זאת, במקרים מסויימים עשויה להיות הגנה כאשר המערכת ביצעה מניפולציה בלבד ולא יצר...
המשך תשובה