היי, שמתי לב שישנם אתרים העושים שימוש בשם מותג של חברה, שאינה שלהם, בכדי לפרסם את השירות שלהם. רציתי לשאול האם זה חוקי?
זוהי נטילת סיכון חסרת אחריות. שימוש בשם מסחר אשר מוגן בחוק ו/או מהווה סימן מסחר עלול לגרום לתביעה בגין שימוש אסור ובלתי הוגן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גלעד, עצם העובדה שהתמונה נגישה אינה הופכת אותה לחופשית לשימוש. עליך לעשות שימוש בתמונות שנמצאות ברשות הכלל (Public Domain), אחרת הינך מפר זכות יוצרים. ציון שם הצלם, קרי קרדיט יכולה לצמצם את הפגיעה...
המשך תשובה