היי, לאחר שפרסמתי את הרכב בלוח מודעות יד 2 קיבלתי הודעה מסוכנות טרייד אין שמציעה לרכוש ממני את הרכב במזומן. האם זו עילה לתביעה על סמך חוק הספאם?
אם קיבלת הודעה 1 בלבד במסרון אין מדובר בספאם, אלא הצעה לכל דבר ועניין. חוק הספאם נועד לאפשר ליחידים להגיש תביעה בגין פניות חוזרות ונשנות על גבי פלטפורמות המפורטות בחוק לרבות סייגים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בניגוד לארצות הברית, במדינת ישראל אין רישום לזכויות יוצרים. בארצות הברית כן. ביחס ללוגו ניתן לרשום אותו כסימן מסחר בישראל לצורך הגנה. עם זאת, ישנה בעייתיות בנוגע ליצירות שבוצעו באמצעות בינה מלאכותית א...
המשך תשובה