היי, לאחר שפרסמתי את הרכב בלוח מודעות יד 2 קיבלתי הודעה מסוכנות טרייד אין שמציעה לרכוש ממני את הרכב במזומן. האם זו עילה לתביעה על סמך חוק הספאם?
אם קיבלת הודעה 1 בלבד במסרון אין מדובר בספאם, אלא הצעה לכל דבר ועניין. חוק הספאם נועד לאפשר ליחידים להגיש תביעה בגין פניות חוזרות ונשנות על גבי פלטפורמות המפורטות בחוק לרבות סייגים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה