אתר אינטרנט בחו"ל לא מפסיק לשלוח לי דואר זבל. אני יודע שיש חוק ספאם בישראל אבל האם אפשר לתבוע גם אתר מחוץ לגבולות המדינה? תודה מראש.
עומרי שלום רב,
ישנם מספר אמצעיים משפטיים אופרטיביים בהם ניתן לנקוט גם אם האתר מצוי בחו”ל
באפשרותך לפנות ליעוץ פרטני אשר ינחה אותך בנדון.
משרדי ישמח ליעץ לך.
בברכה,
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
* אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קרין, ראשית העובדה שאדם כזה או אחר העלה תמונה לרשת אינה מאפשרת לך זכות אוטומטית לעשות שימוש בתמונה. שימוש שכזה מהווה הפרת זכות יוצרים של בעל התמונה, לרבות פגיעה בזכויות המצולמים. הנך נדרשת לקבל ה...
המשך תשובה