hello it shiraz soto i allready sant you a masseag regarding the internet isseu that i have im not in isreal ther for it is a problem for me to comunicat whit you there is any way that we can do it over the mail??
Mr. Soto,
Thank you for your E mail.
I did not get any E mail from you.
In accordance to Rules of this Forum we are not advising on Individual Basis.
Good Luck and all the Best.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אביאל שמעוני
055-4317366
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גלעד, עצם העובדה שהתמונה נגישה אינה הופכת אותה לחופשית לשימוש. עליך לעשות שימוש בתמונות שנמצאות ברשות הכלל (Public Domain), אחרת הינך מפר זכות יוצרים. ציון שם הצלם, קרי קרדיט יכולה לצמצם את הפגיעה...
המשך תשובה